The big 4

Sitter och kollar på svtplay på konserten som sändes i går kväll då jag satt i tåget.
Hade velat vara på plats, alla 4 banden är helt sjukt bra.
Har sett Metallica 2 gånger och slayer 1 gång, anthrax var tvugna att ställa in då jag skulle se dem och megadeth har jag inte heller hunnit se live. Men seriöst alla på samma kväll, hur jävla fett skulle inte det vart?!

Här kan alla som missat kolla konserten, det är så värt ändå.
http://svtplay.se/t/160729/the_big_4

Bilden är tagen av mig på sonisphere i finland 2009 då jag sist såg Metallica live.

Kommentarer
Postat av: inglelala

Lyssnade hela tidne då Metallica spelade, blev förvånad hur bra dom var live!

Kul att se/höra :D

2011-07-04 @ 23:08:59
Postat av: amanda

oh, thats good!

jag ÄLSKAR Metallica! hehe

2011-07-05 @ 06:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0