baby


Kommentarer
Postat av: Anonym

Amaaanda! GEt me out of here!

På tisdag nästa vecka fyller jag år, ska vi resa iväg någonstans? (a) Långt långt borta.

Vet inte om jag håller på att bli galen för att jag bor här eller om jag bara alltid är så här :o

2011-06-27 @ 22:47:05
Postat av: Amanda

Åh, komsi!

du kommer till luleå till att börja med, flytta hem till mig.. mitt rum är STORT!

sedan drar vi någongstans, bort... långt bort och tar en nypa luft av ett annat slag!



btw. kommer hem på måndag morgon från helsingfors, det här är ju bra timat.

2011-06-28 @ 11:28:13
Postat av: Anonym

Å det låter som en fin idé!

Dock måste jag stanna här hela nästa vecka tyyp insåg jag idag buhu :( För ska gå handledarkursen och börja jobba typ i mitten av veckan.

But I will come! and we WILL travel!

2011-06-28 @ 16:54:21
Postat av: amanda

sounds good!!

2011-06-28 @ 17:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0