Omdetskullekunnaslutaregnanågongång

Gjorde om designen lite igen, hehe.
Jag blir så less sjukt snabbt på min design och så tycker jag att det är roligt att designa.

Imorgon åker vi till Luleå för att packa i hop min lägenhet och flytta den till nya placet.
En sak som jag tycker är jobbig är att det regnat konstant i hundra dagar och då ids jag inte vara ute alls.
Sitter inne i mörkret, det känns lite deppigt, haha. Men jag kom fram till att jag kan tända lampor, vilket jag är riktigt duktig på, rena energi boven - men det är för att jag känner mig blind i mörker och gillar att det ska vara ljust på dagen.

Well, nu borde jag göra något annat, t.ex. laga mat eller något eftersom jag inte vart och jobbat idag.

Måste klippa min lugg, den måste bli i den här längden. Alltså som vid nyår, för då kunde jag åtminstone se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0