probably the best thing in this world - metal!

Jag älskar metal
Jag har metal abstinens, har lyssna för lite på metal på sistone känns det som.
Det är metaltown om 2 dagar och ni kan inte gissa på hur mycket jag vill dit... kan säga att det är extremt.
Det är konsert i sommar med The Big 4 och Iron Maiden på Ullevi, med endast några dagars mellanrum, gissa hur mycket jag vill dit då? det är mycket!
Sonisphere om några veckor i helsingfors och dit kommer Slipknot och Madstodon, gissa hur JÄVLA mycket jag vill dit då? MYCKET!

Det här är för mycket, jag dör lite inombords om det inte blir någon festival eller konsert i sommar, värsta är att jag inte anser att det räcker med en, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0