Today I don't feel like doing anything

Nu har jag suttit och ordnat mina bilder och videos i ca 7 timmar...
Har lagt namn på videosen så man har någon aning om vad dem innehåller, har raderat massor med foton - inte tillräckligt många. Har ordnat upp dom i färre mappar eftersom jag hade en miljon tidigare. Ordnat dom i mappar inne i mapparna.
Men nyss gav jag upp, det får räcka för idag.

Jag borde sova men kan inte eftersom jag sov i flera timmar efter skolan.
Sedan har jag hunnit baka kladdkaka utan ägg, druckit kaffe och suttit vid datorn.

Jag tror förresten inte jag någonsin vart så arg som jag är just nu.
Därför valde jag att sova i ett par timmar så att jag kunde slappna av ett tag åtminstone, nu vet jag ingeting.
- tycker inte om att vara arg, sur eller besviken.
Men det är vell en del av livet antar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0