fest i festen på resten.

Vaknade kl 13.00 idag, känns inte bra alls att sova så länge.
Från och med imorgon ska jag no se till att vakna senaste 10-11.00.

Ingela kom hit mitt i natten, vid 03-04. Så ja, läggdags var väldigt sent.
Sitter och lyssnar på Iron Maiden och dricker kaffe. Solen lyser och det är jätte varmt ute, får se om jag orkar ta mig ut sen, vet däremot inte vad jag ska göra ute? jag gillar inte att sola... det är så tråkigt om man måste sitta still.

Well, nu ska jag ladda upp bilder från igår tänkte jag.
Jag är typ den som dokumenterar dessa veckor, nu endast en vecka kvar av estet.

Igår chilla vi och så vann jag och josse i kubb, beeesttt!















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0