Inte bra, inte ett dugg bra, inte ens lite!

Känner mig extremt effektiv.
Mår illa, är yr, har ont i huvudet och vet absolut inte varför.
Har sjukt mycket att göra t.ex. projektarbets rapporten som ska vara klar om en vecka och jag har inte en aning om hur jag ska få ihop den. Till imorgon ska jag kunna tre låtar, oj vad lätt det blir när man mår kalas.

Nu ska jag lägga mig och vila och hoppas att jag börjar må lite bättre så jag kanske kan ta och göra något.
Förövrigt om jag mår bra ikväll så åker vi till flygplatsen och sjunger för sydafrikanerna som kommer.
Får ju inte glömma att det är hockey om 2 timmar och om inte Luleå vinner så dör jag... lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0