Överkänslig

Usch vilket lov och inte är jag frisk ännu heller.

Idag börja skolan och jag ligger hemma hos mamma och är sjuk, det jobbigaste nu är att jag har tungt att andas.
Igår var det en riktigt onice dag, åkte först hit med bil på morgonen - men mot dagen började jag må svin dåligt, började skaka, pulsenhöjdes osv. Vi åkte till akuten för att checka, det visade sig att jag tog mediciner med något jag var överkänslig mot, så jag mådde dåligt ända tills kvällen.

Har haft svårt att sova och nu har jag som sagt tungt att andas, mamma var precis och hämta nässpray, får se om det hjälper. Skolan börjar idag och jag ligger här, känner mig väldigt stressad, har inte kunnat göra något på hela lovet och har massor att göra.

Har inte kunnat uppdatera alls för jag har mått på tok för dåligt, legat i sängen - kändes nästa som en lite lindrigare version av svininfluensan.

Nu ska jag vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0