Tillbaka på fötterna igen!

Nu lever jag igen, är dock inte fulltfrisk men mår så mycket bättre nu än för några dagar sedan så jag tog mig med en tidig buss till Luleå. Har städat, duschat och sådant och nu inväntar jag mates som jag inte träffat på typ 2 veckor.
Har som sagt inte fått gjort något under lovet, så nu väntar massor med saker att göra - måste dock samla ihop lite krafter innan jag kan börja med allt. Märkte även nyss att jag är hemma, mitt internet är super segt och slutar fungera lite då och då, oj så roligt!

R.I.P Mike Starr, det är verkligen sjukt hur många som bara dör hela tiden. En efter en försvinner dem, inte bara artister utan alla, folk runt om kring också.


Bild från dagen då jag blev sjuk - på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0