Eurovision Song Contest 2011

Lite om några bidrag i finalen.
Det här året var det ganska kul att titta eftersom både finland och sverige var med i final.
Sen att det fanns några bidrag som var rätt bra, det var ett plus det med.
Brukar iprincip aldrig kolla på eurovision, ibland bara för att hänga med.
Men i år gör jag det för jag vill.


Min favorit är nog finland, dom imponerade på mig äntligen.
har aldrig tyckt att någon idols deltagare eller melodifestivalen osv var bra i finland, men nu så.
Jag vet däremot att det finns duktiga artister eftersom några av mina favorit band kommer från Finland, så nog är jag stolt över mitt finland.

Danmarks bidrag är helt okej, plus att dom ser bra ut, hahah.
Deras låt är väldigt lik Andreas Johnsons låt "Sing for me".
Försökte googla lite på det, men det är säkert en slump eller?
Men den är bra iallafall, hur som helst.

Ireland hade rätt roligt låt. Roligt att titta på när dom studsar runt och låten är vell ganska party av sig.

Alltså jag tycker inte om sveriges bidrag, men nog skulle det vara kul om han vann. Men som sagt jag föredrar att finland vinner.
Tycker att låten är catchy, men så "ytlig". Men det är vell så de flesta populära låtar idag är, men den är inget för mig. Gillar däremot dansen och showen dom gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0