så jag ska flytta?!

Fick precis veta att jag ska flytta till björkskatan inom en snar framtid.
En snar framtid är troligtvis innan juli, shit!

Jag kommer flytta hem efter att jag bott ensam i 3 år? det kommer nog kännas lite mysko.
Jag kommer gå ut skolan och troligtvis jobba tills jag hittar någon annan sysselsättning.
Nu börjar jag få lite panik måste jag medge.

Men nu vet jag att sommaren kommer spenderas i Luleå iallafall.
Sedan vet jag att vi kommer renovera i sommar.
Att jag kommer få köpa busskort och använda mycket cykel för att ta mig till ställen.

Förhoppningvis går allt bra och jag får en rolig sommar.

help.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul!

Men ååå amanda, vad ska jag ta mig till... :(

vill stannar kvar i luleå men jag kaaaan inte, åååå!

2011-05-18 @ 16:56:10
Postat av: Amanda

Men läskigt samtidigt! ;O



du får flytta in hos mig, hihi!

alltså, på ett eller annat sätt måste du vara kvar i luleå eller åtminstone komma tillbaka till hösten!



vill inte att alla bara splittras, inte ännu iallafall! haha

2011-05-18 @ 17:03:32
Postat av: Malin

Oooh då blir vi ju typ grannar! Fast just i juli vet jag inte om jag är här så mycket, och troligtvis inte från september heller, men augusti-grannar, inte illa! :)

2011-05-21 @ 13:13:51
URL: http://malinjohannaa.blogspot.com/
Postat av: amanda

haha, augusti grannar.. det var något nytt! :D

näjjjsss

2011-05-21 @ 22:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0