Trött, tröttare, tröttast!

Nu sitter jag på mitt rum hemma hos mamma.
Jag är super trött eftersom jag knappt sovit något inatt.

Sov tre timmar, vaknade gick till busstation, somnade i bussen, vaknade.  Vart framme och efter det har vi vart och handlat och gjort massor av ärenden.

Bästa grejen idag är min nya jacka, mamma var super snäll och erbjöd sig att köpa en vårjacka åt mig eftersom jag går runt med vinterjacka hela tiden. Fick en svart fjällräven, älskar den... den är så fin.
Ska ladda upp bild på den senanre idag.

Ikväll ska jag se melodifestivalen och chilla, äta god mat och bara vara.
Kanske borde göra lite plugg också, men får se om jag orkar.. är som sagt sjukt trött.
Egentligen borde jag vell ta en tupplur, men det känns som att jag blir extra trött då.

Sen kan jag meddela att Olivia är världens gulligaste och hon har saknat mig jätte mycket, hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0