8

Ännu en lång dag och jag är helt slut.
Har ont i halsen så sitter och dricker té och varvar ner.
Har kört bil idag, faktiskt min egna bil som jag inte trott att jag kan köra. Men det visade sig vara fel, för det går hur bra som helst. Har kört runt massor med den idag.

Har även vart och tagit fotot till körkortet så imorgon skickar jag in det så att jag får min plastbricka, istället för att åka runt med ett bevis på papper.
- Lite roligt var det att ta fotot, har små hårstrån som står upp på vänster sida och jag fick inte ner det på något sätt. Jag fick till och med låna hårspray men icket, haha. Men jag orkar inte vara så petig så det får vara, det är ju väldigt få som bli bra på "pass" foton, man ser oftast förjävlig ut. Tur var denna bättre änn mitt leg foto som är förfärligt fult.

Sedan har det vart massor med annat bra på jobbet som är ordnat och det känns så bra. Till och med att vi han göra det lite julmysigt på kontoret i morse. Imorgon är det jobb och på lördag morgon åker vi till Luleå är det tänkt. Ska bli så sjukt skönt att få åka dit några dagar, har inte vart där på en evighet.


Kommentarer
Postat av: Lina

najsig bild! Jag i bakgrunden!

2011-11-26 @ 15:45:32
URL: http://diwi.blogg.se/
Postat av: amanda

hehe, ja.. du och emma är på min vägg! :)

2011-11-26 @ 16:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0