Använd inte explorer.

Nu är det så att jag vill skriva ett inlägg...

Om att jag tycker att alla som läser detta och som använder internet explorer ska byta webbläsare och använda någon annan. Explorer är den sämsta webbläsaren och är nästan alltid den som krånglar t.ex. vid bloggdesign. Den har andra koder och många koder fungerar inte på explorer. Jag själv bytte till safari för över ett halvår sedan eftersom explorer krångla konstant.

Ni behöver inte byta till safari, finns många bra t.ex. firefox eller någon annan.
Själv har jag inte ens en mac, men jag använder safari. Ska skaffa en mac så då känner jag att det är lika att använda safari redan nu.

Men det var bara det jag ville säga just nu eftersom jag är så irriterad på just den webbläsaren.



hittade denna på google, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0