Busy woman

Har vart busy woman och inte hunnit blogga mycket alls på den senaste tiden.
Har inte ens hunnit fota nästan något alls och i princip inget annat heller. Men nu sitter jag på jobbet och tänkte att jag kan skriva ett inlägg lite snabbt.

I måndags (om jag kommer ihåg rätt) så var jag och kolla på minstingen i släkten. Lilla söta 5 månader gamla william - jisses så söt han är, tänkte nästan sno honom. Jag hade som gärna velat fota honom, men jag stod i tvättstugan då mamma ringer och säger att han var hos mormor och morfar så mamma kom till tvättstugan och vi gick därifrån direkt till mormor & morfar, så hade tyvärr inte kameran med mig. Men det får bli nästa gång.

Annars hade vart jobb och massa ikea och annat som skulle fixas och sen har jag sovit när jag kommit hem.

och imorgon är det tänkt att vi ska till luleå, där jag inte varit på en evighet, så jag hoppas att vädret tillåter oss att åka iväg. Det skulle vara skönt att komma iväg + att jag känner mig så sugen på att spela piano. Seriöst mitt piano är där och jag har inte vart där på över 2 månader - närmare 3 månader... kan ingen fixa hit mitt paino tack?!
- och varför jag inte kan göra det själv är för vi ska köra min bil dit och lämna den där, så jag orkar ju inte ta med den i bussen, haha.


Idag har jag massor med "to do".
och imorgon börjar julkalendern, jippiii!

Känner att allt är ganska osammanhängande, men äh.
Jag väntar på att snön ska komma, vill inte ha en grå jul och ville inte ha vatten och is på vägen så att man knappt vågar köra bil.


och ännu en sak, just nu går det ett dagis förbi kontoret - shit vad dom låter, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0