Kärlek

Molly Pettersson Hammar:

1.  Helt okej tycker jag, men hennes röst är bäst i maffig musik.

2. Älskar när hon sjunger den här typen av låtar, skit fint.

 

Moa Lignell:

1. Skit fint, älskar hennes röst. Man fick höra hennes fina klang i rösten ofta och det var riktigt bra!

2. Gillar att hon hade med gitarren på scenen. Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna, det var så fint när hennes bror grät och det var så fint så. Super fint helt enkelt.

 

Amanda Fondell:

1. Hon är ju ”artist” mässigt på en helt annan nivå än många svenska artister. Hon är ju sveriges svar på lady gaga– dock inte så extrem som hon. Men i alla fall, jag tycker att det är riktigt kul att titta på hennes framträdande fast att det denna gång var ganska stillsamt. Sen tycker jag hon sjunger bra i princip varje gång.

2. Oj vad känslig jag var idag, fällde en tår precis innan hon börja sjunga eftersom slutet av inslaget berörde. Riktigt fint var det, blev super berör här också!

 

Robin Stjernberg:

1.  Haha, helt underbart. Jag älskar hans vilja – den glänser och hans energi - den smittar av sig. Skit roligt uppträdande tycker jag. Jag tycker robin skit mycket, han är så värd att få vara med, har sagt det flera ggr tidigare. Men jag känner nästan som att jag är en del av deta hela när jag följer honom, haha. Sen så tycker jag bard – alltså har inga ord, börjar bli så less på honom, just på att han alltid har något negativt att säga åt robin – seriöst give up!

- gillade det med jackan! Skit bra gjort.

2.  Blev ett tår kalas av detta, det var så berörande! Jag älskar hans röst och det var helt otroligt sjukt bra. Det var otroligt vackert, Robin kommer bli stor han är helt otrolig. Orkar inte ens kommentera Bards ord, han är helt jävla störd, sry men det börjar gå till överdrift! Börjar nästan hoppas på att han ska vinna för att bars är så jävla störd. (och nej, jag har inte valt vem jag vill ska vinna faktiskt eftersom jag tycker alla är sjukt bra.)

 

- Men idag tycker jag att det är dags för Molly att åka ut, fast att hon är sjukt bra. Men dom andra berörde mig mer idag. Men hon är otroligt duktigt och så ung så hon kommer bli något om hon vill. Men vi får se vem som åker ut.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0