Motown!

Amanda Persson: Scen mässigt var det absolut bästa framträdandet men sång mässigt tycker jag inte det var så jätte bra, ibland lät det skakigt, men då när det lät bra så var det riktigt bra tycker jag.


André Asplund Zuniga: Han sjöng bra men jag tycker scenspråket var tråkigt precis som juryn tyckte.


Moa Lignell: En av dom sämre framträdandena hon gjort, men jag kan inte – inte gilla henne. Hon varit så sjukt bra varje gång och det att låten inte passar hennes röst håller jag med om. Men jag gillade hennes scen språk mycket idag, hon börjar ta mer plats och det är super bra.


Amanda Fondell: Hon är en världs artist! Tjejen ska upp på världsturné och stå på de största scenerna, jag skulle lätt betala flera hundra för att få se en 1,5-2 timmars show med henne. Hon är helt SJUKT bra!


Robin Stjernberg: Hans röst är underbar precis som vanligt. Tycker han alltid levererar så jag har inget mer att säga.


Molly Pettersson Hammar: Underbar revansch, skit bra sång. Skit snygg och helt enkelt super bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0