Oh my.

Första dagen på jobbet efter att ha vart sjuk i en vecka.
Var och körde bil för första gången helt själv idag också eftersom jag blev sjuk dagen efter att jag tog körkortet så har inte hunnit köra bil sedan den dagen.

Har vaknat efter en mysko natt med massa konstiga drömmar och vaknade med världens värk i en arm. På jobbet från ca. 06.00 till någongång efter 15.00, fixat och donat hemma och nu är jag svin trött. Ska strax duscha och sedan ta tag i annat som måste göra. Förhoppningsvis bidrar allt detta till en god natts sömn, det skulle sitta fint.

Imorgon är det nya tag som gäller och förhoppningvis får jag mycket gjort.
En annan sak... jag är redan less på min såkallade blogg design. Vill göra en ny, men jag har så svårt att bestämma mig för hur jag vill ha den och när jag ska göra den... tycker nog att allt det vita är för vitt för min smak. Jag gillar mörka färger och just nu på vinter gillar jag mörka färger extra mycket för att det är så mysigt.
bild: weheartit.
Roliga med denna är att jag tog den först och tyckte den var fin och sedan märkte jag att det var BMTH på bilden, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0