Genombrott

Tänkte först inte göra detta eftersom jag är sjuk och extremt kraftlös.. men sen ångra jag mig.

Robin Stjerberg:
1. Han är alltid bra, men det var inte hans bästa framträdande. Men det var absolut inte dåligt, utan tvärtom.
2. Samma här, men det är nog för att jag tycker han ska hålla sig mer till soul och pop. Hans röst är ju alltid på topp men föredrar att höra honom sjunga annat.

Amanda Fondell:
1. Skulle nästa kunna nämna den som den sämsta av hennes uppträdande, men det var inte jätte dåligt. Känns som att hon inte kan ha dåliga framträdande. Men varför jag tycker det är det "sämsta" är för att hon har vart så sjukt bra varje gång. Så på det sättet är det inte dåligt heller, haha.
2. Så mycket bättre änn första låten och jag älskar rolling stones och just denna låten och jag tyckte hon gjorde en bra version på den. Sen så älskade jag hennes outfit! vill ha allt hon hade på sig, skit snyggt.

Molly Pettersson Hammar:
1. Så sjukt jävla bra, absolut bästa uppträdandet under denna kväll - rond 1 - har inte hört rond 2 ännu.
2. Hon sjunger bra, som hon oftast gör med tyckte det var tråkigt. Eftersom jag tyckte det var skit kul att titta på första framträdandet och älskar energin i den första låten. Det borde vart tvärtom - alltså ordningen på låtarna. Men hon sjöng sjukt bra det gjorde hon verkligen! Så ta det inte fel, det var skit bra.

Amanda Persson:
1. Inte ett dugg bra, väldigt falskt och skrikigt genom hela låten, väldigt synd. Men man vet att hon kan så det är vell bra.
2. skit bra, passar hennes röst skit bra. Hon tog revanch så om hon åker ut ikväll så fick hon ett riktigt bra avslut.

Moa Lignell:
1. Inte hennes bästa tycker jag, men det var helt ok. Sen måste jag säga att jag gillade hennes look också, hon vart skit snygg. vill gärna ha kläderna här också, haha.
2. Passar hennes röst och det var väldigt vacker.

Den som jag tyckte leverera bäst ikväll var Molly, för både låtarna hon gjorde var hon sjukt bra på.
och den jag tror åker ut ikväll är Amanda P, skulle nog bli lite smått chockad om inte hon skulle göra det. 

Kommentarer
Postat av: Lina

jepp! Håller med. Kan du göra bildspel i headern?

2011-11-20 @ 15:47:42
URL: http://diwi.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jovisst, om du vill göra det så kan du göra det:

läs där, han har skrivit bra hur man ska göra.



http://photosbydavid.blogg.se/2011/april/tipsslideslow-i-headern-bildspel.html#comment

2011-11-20 @ 16:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0