you know what I mean

Olle Hammar: Shit vad glad jag blev, han var super duktig idag. Både scen och sång mässigt, kändes som att han gjort det många gånger tidigare. Gillar låten skarpt också, så det är ett extra plus. Men han kunde ändå tagit i lite mer, men annars var det riktigt bra!

Amanda Fondell: Alltså jag har inga ord, hon levererar med 110% varje gång. Alla borde ha hennes energi på scen. Jag älskar hennes röst och hur hon gör alla låtar till singa "egna". Sen så älskar jag även hennes styling, hon ser alltid helt otroligt vacker ut.. jag vill ha alla kläderna hon har på sig, haha!

André Asplund Zuniga: Håller med dom i juryn att det var lika bra som under audition, hade hoppats på att dom skulle lägga till något backtrack eftersom det belv så tomt på något sätt. Efter att man vänjt sig vid större ljud. Men tycker absolut om honom, tycker om hans röst så det skullle vara tråkigt om han skulle åka ut.

Amanda Persson: Tycker faktiskt hon körde låten bättre på audition, men hon är duktig så det var inte alls dåligt. Men har inte ännu heller förstått vad det som saknas, enligt mig alltså?! för jag tycker hon är bra.

Robin Stjernberg: Alltså hans röst är to die for, han är så sjukt duktig. Älskar när han tar höga toner, jag blir alltid helt stum när jag tittar på hans framträdande. Jag tyckte det såg bra ut med t-shirt och ett halsband, istället för alltid massaor med kläder... tycker inte "peruk-mannen" ska klaga så mycket på utseénde.

Molly Pettersson Hammar: Tyvärr tyckte jag att det var för skrikigt idag, precis som jurynså så sjöng hon väldigt falskt. Det var super tråkigt, men hon har varit så sjukt bra alla andra veckor så. (kom lite som en chock, men det kan hända den bästa)

Moa Lignell: Säger samma sak igen, kan inte mer än älska den tjejen.. hon är grym. Älskar låten, älskar henne. Helt ärligt var jag så glad när hon gjorde sitt uppträdande så jag nästa tänkte fälla en liten tår. Här hade dom lagt till ett backtrack, det blev bra.. det var det jag tycker andré också borde haft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0