Big bang or big band?

Måste sammanfatta kvällens fredagsfinal också, det får nog bli en tradition. Eftersom det är kul och idag var finalen helt galet bra!
- ska dock försöka att skriva lite mindre än sist.

Molly Pettersson Hammar: Inte oväntat eftersom hon är så duktig, det var ett riktigt bra framträdande.

Linni Barresjö: Helt okej framträdande, tycker faktiskt hon blir lite bättre för varje gång. Men hon har inte gjort ett så stort intryck på mig ännu tyvärr.

Robin Stjernberg: Alltså jag har inga ord, jag tycker han är fantasik. Rösten är helt otroligt bra och hela han verkar så go, som jag sa förra fredagen så förtjänar han verkligen 1000% att få vara med i idol.

André Zuniga Asplund: Jag tyckte han var skit bra och han växte i mina ögon. Jag gillar han röst och det har jag gjort hela tiden, men nu växte han och var ingen liten "kid" längre. Tycker helt enkelt han är as grym och har extremt stor utvecklings potential.

Moa Lignell: Jag älskar den tjejen, jag kan inte - inte tycka om hennes framträdande. Jag har inte tyckt ett enda av hennes framträdande vart dålig. Men förra veckan och idag var skit bra, jag blir så glad av att titta på henne. Man ser hur hennes självförtoende växer för varje vecka.

Olle Hammar: Jag tyckte han vart extremt mycket bättre denna vecka, fast att jag tyckte det var helt ok förra veckan. Han passar så bra till musiken. Men en sak måste jag säga och det är att jag älskar han "uttryck" ¨på scen, ibland ser han så förbanna ut, skit kul att titta på. (inte kul som i hahah direkt.)

Amanda Fondell: Kvällens stjärna, herregud jag kunde inte göra mer än gapa och lee när jag tittade på hennes framträdande. Hon är så sjukt duktig, ball och så extremt härlig. Jag rå diggar att hon blir en helt annan person på scen och lever verkligen ut. Henne styling måste jag och bara påpeka var toppen - hon såg verkligen ut som en stor stjärna.  Allt var så bra idag så 110000000 + åt henne.

Amanda Persson: Jag tror nog att detta var mitt favorit framträdande av henne, jag tycker hon sjöng svin bra. Idag var första gången jag kände att "men shit", så det tycker jag är svin bra. För det har hela tiden varit något som fattas, men smått börjar pusselbitarna falla på plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0