+

Jag måste bara få sumera kvällens fredagsfinal lite snabbt.


Amanda Fondell: Tjejens röst är helt underbar, hon har inte gjort ett enda dåligt framträdande och gjorde inte idag heller. Älskar att hon har en orginell röst och att hon alltid gör låtarna till sina "egna". Tycker helt ärligt att hon gjort alla låtarna som hon sjungit i dom senaste veckorna till bättre än orginalen.

Emil Elton: Det var inte hans bästa uppträdande men jag tycker om hans röst, det är lite håkan stuk på den. Fast jag inte lyssnar på Håkan så tycker jag Emil är duktig och har en orginell röst som i rätt låt, i rätt genre kommer blåsa alla av stolen. Så jag tycker absolut att juryn har fel och helt ärligt tycker jag att dom lika gärna kan hålla käften. Det känns lite som att dom vill ha ut honom eftersom de fortsätter att säga idiotiska grejer om honom, gång efter gång. Så jag hoppas att emil går vidare, tycker han är värd det och juryn snackar bara bullshit. Det var bra.

Linni Barresjö: Hon sjöng bra idag, faktiskt det uppträdandet jag tycker hon gjort bäst. Men sen är det så att jag inte riktigt har fastnat för hennes röst, som är orginell. Men det är något som fattas, jag har ingen aning vad det är och om jag kommer att hitta vad det är. Men något tilltalar mig inte hennes artisteri/röst. Fast att jag tycker hon verkar som en härlig tjej som kan sjunga.

Molly Pettersson Hammar: Inte det bästa framträdandet, men hon är en klass för sig själv och har en otroligt stark röst. Hon kan verkligen bli sveriges motsvariget till Adele eller någon annan liknande artist. Jag gillar henne mer och mer och jag kan inte riktigt förstå att hon inte ens vart 16 år i en vecka?! och hon är så sjukt duktig.

André Zuniga Asplund: Han var sjuk och såg väldigt krasslig ut, men levererade skit bra. Nu är han tillbaka, äntligen. Den här killen är hur grym som helst, total älskar han röst när den är som bäst. Med det menar jag att han ger 100% och sjunger en låt som passar honom.

Amanda Persson: Här är det samma sak som med Linni, det är något som fattas. Hon tilltalar mig inte, fast att hon är sjukt duktig på att sjunga och har ett skit snyggt utseénde och verkar riktigt trevlig. Men det är något som fattas?! förstår inte det själv.

Robin Stjernberg: Han är så grymt duktig och jag tycker han förtjänar att vara med i Idol 1000% eftersom man verkligen ser hur han brinner för det och han verkar extremt ödmjuk. Jag tycker han var skit bra idag, men jag tycker alltid han levererar och jag tyckte även om när han showade, men fast han inte gjorde det idag så vart han skit bra. Så denna killen behöver bara vara sig själv och göra vad han vill för han är hur duktig som helst.

Olle Hammar: Inte hans bästa framträdande men tycker det var godkänt. Men att nå till samma nivå som the king är inte lätt och det förstod ju olle själv. Men jag tycker iallafall att juryn har helt fel med hur dålig han var, för så dålig var han inte och han tog sig verkligen en utmaning. Sedan tycker jag att han borde ta för sig lite mer, jag tycker han är värd det.

Sen kommer vi till kvällens stjärna...

Moa Lignell: Bruden är helt fantastisk och idag leverera hon 110% jag tyckte det var skit bra. Jag tycker hennes röst är sjukt härlig at lyssna på, gillar den "lilla gnälliga tonen" i hennes röst. (kommer inte på ordet, så fick bli en lite dålig förklaring, som jag tror alla fattar vad jag menar). Nej, det var så bra så jag bäddar in hennes uppträdande i detta inlägg.

Sen till det tråkiga.
Idag tror jag att Olle eller Emil åker ut och det tycker jag är skit trist.
- Jag ska hoppas att de jag vill ska vidare, går vidare.



Kommentarer
Postat av: inglelala

Amanda Persson är ju sjukt bra!! Fattar inte varför ingen gillar henne?

Första gången jag såg idol idag så det kanske är något jag missat tidigare i såfall, men idag var hon ju en stjärna :D



Och Robin är verkligen bäst, håller verkligen med! Gaaaaalet sjukt bra

2011-10-21 @ 23:17:35
Postat av: Amanda

Ja, men jag fattar inte varför jag inte fastna för henne? haha

Hon har rösten och utseéndet åså, men det är något som inte finns där... men vad det är vet jag inte alls.



Jag blir lite förvånad själv över det, men.. ja jag vet inte...

2011-10-21 @ 23:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0