I LOVE YOU!

thecomputernerd01 i love you.

Alltså denna snubbe är så skön, haha.
Seriöst hur roligt skulle det inte vara om det var någon som gick fram och sa jag älskar dig helt plötsligt på stan, jag skulle iallafall tycka att det skulle vara skit roligt. Ibland kan det säkert komma som en liten chock, men det är verkligen en sån sak som kan göra att min blir glad om man haft en dålig dag... (fast att det är på skoj).
Tycker att alla ska ta och titta på hans videos.

Och till en annan sak, shit vad jag vill till USA... snälla någon åk med mig till USA?!

Haha, förövrigt börjar min blogg bli en youtube blogg.. klipp efter klipp.. men så ser vell mina dagar ut just nu, mer eller mindre iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I'M IN LOOOVE!

2011-10-27 @ 23:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0