On Stranger Tides'

Pirates of the carribean: On stranger tides'

Nu har jag sett den, det blev idag och inte igår. Tyckte om filmen, dock kan jag inte bestämma mig vilken jag tycker mest om av filmerna, men det lutar nog mot första eller andra filmen. Men denna var bra, jag kan inte mer än älska karaktären Jack Sparrow, hur *piip* bra är inte Johnny Depp?!

Tog ut några roliga scener ur filmen hittade inga videos så sökte fram dom så kallade *quotsen".



  1. Joshamee Gibbs: I know a man with a goat!
  2. Captain Jack Sparrow: Good! I can go like this.

Captain Jack Sparrow: Did everyone see that, because I will not be doing it again!

Captain Jack Sparrow: You know that feeling you get when you're standing in a high place sudden urge to jump? *Paus*
I don't have it.

  1. Captain Jack Sparrow: Have you been to the fountain of youth?
  2. Captain Teague: Does this face look like it's been to the fountain of youth?

  1. Angelica: What were you doing in a Spanish Convent, anyway?
  2. Captain Jack Sparrow: Mistook it for a brothel. Honest mistake.



Kommentarer
Postat av: Lina

Den äger ju!!! :) Jag såg den för FLERA månader sen, på bio i ötå :)

2011-10-04 @ 16:10:21
URL: http://diwi.blogg.se/
Postat av: inglelala

JACK SPARROW!

Givme Jack sparrow! Not dead, Alive!

I want him.



TAck för den snälla kommentaren på min blogg förresten :P

2011-10-05 @ 22:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0