Scissors

Jag är måste klippa min lugg, den är helt ostyrlig och för lång och ful.
Hehe, brutalt "sliten" dag då bilden togs.


Tänkte att jag skulle kolla på nyaste pirates of carribbean filmen ikväll, men jag vet inte om jag hinner. Klockan är ju redan över 17.00, varför går tiden så snabbt? jag hinner inte ens titta på filmer längre.. katastrof.
Men, jag ska försöka få tid till det idag, ska planera kvällen och sluta sitta och skriva här för här lär jag inte få mer tid av det.

Hoppas att lite längre fram får mer tid åt bloggen också, men just nu går all min tid åt annat. Plus att under mina små timmar ledighet så sitter jag och spelar gitarr och "ylar" för jag började bli tokig på att inte hinna med musiken heller längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0