What are you doing new years eve? well...

Här kommer bilder från när jag fick träffa HIM!
 
Fick autografer, ta bilder och prata med dom under några minuter. Mycket mer än vad jag trodde när jag skulle på deras signering på stockmann. Trodde i mellan åt att jag inte ens skulle hinna få autografer eller något för kön var otroligt lång och vi köade i flera timmar. Men, hade turen att träffa och även hinna prata en stund med dem. 
 
Var absolut en av bästa dagarna i hela mitt liv. Dom var alla otroligt trevliga och det var kul att få prata med dom.
Fick dela denna upplevelse med Janina som var bäst och följde med mig dit!  
 
ANG RUBRIKEN!
I dag ringde dem från Helsingin sanomat och meddelade att jag vunnit 2 biljetter till Helldone, som är HIM:s legendariska konsert som äger rum på tavastia i helsingfors på nyårsafton! 
Gissa om jag är glad?! händer detta?! har velat dit sedan jag var ca. 13 år!!
 
WIIHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0