I morgon händer det.

Första instagram uppdateringen.
 
1: Mina fina vänners musikal uppvisning, som var underbart bra. Tyvärr fick jag inte med alla på bild, men det är dessa töser + Janina!
2: Stadens park som går mot hamnen har blivit ljussatt jätte fint.
1: Min nya skjorta från Monki.
2: Mitt hem ända tills nästa onsdag. Imorgon har vi vår första konsert + gen rep, nervöst.
1: Min nya fina lykta från Indiska. 2: Jag och Sonja tog en fika och det var härligt juligt.
1: Jag och Stina spelade in en av mina låtar, som blev väldigt annorlunda från orginal versionen. Kommer komma upp med musik video rätt snart.
2: Jag och min prickiga favorit kjol, som jag använder konstant. 
 
I morse kom mamma och imorgon så är det första konserten av 6 stycken. 
- wish me luck -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0