Ovanför kylskåpet i ett skåp.

Dessa skönheter har jag fått helt gratis.
 
Är väldigt glad och nöjd över det. Long stor short: Fyttade ut ur skolans lägenhet och där fanns en sån kopp som jag sedan fick ta med (någon som lämnat den), men i veckan fick jag en tallrik som tillhörde denna kopp. Tog med den till skolan och då sa en av mina kamrater att hon precis hittat "såna där" hos dem i ett skåp ovanför kylskåpet och sedan erbjöd hon dom åt mig och jag var glad och tackade ja! 
 
Så nu har jag 6 koppar och 4 tallrikar!
 

Kommentarer
Postat av: stina

awww, happy family! :D

Svar: jaaaa, jippiii! :D
Frozen Eternal

2012-10-27 @ 23:43:57
URL: http://ta74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0