Perfekt i dess kombination.

Här kommer tre kollage på kläder som jag vill ha, verkligen vill ha. Dom är perfektion i dessa kombinationer... enligt mig.Dreams are made of...
 
Dessa kläder är perfektion tillsammans. Vill ha allt detta, så om du nu skulle vela överraska mig med en present eller så, så kan du trycka på bilden och då ser du vart allt kommer ifrån.
Dream stage outfit
Det här är då den perfekta scen klädseln eller för något annat lite mer speciellt tillfälle, eller kanske bara någon dag man vill känna sig lite extra festlig. Vill ha dessa väldigt mycket! 
Ska försöka spana in klänningen och jackan på hm och se om dom verkligen är så fina i verkligheten också.
  
Autumn & winter i'm ready for you!
Sist men inte minst, denna klädsel kommer jag vandra i nu på vintern. Ungefär iallafall eftersom jackan och klänningen är på väg hem till mig... längtar. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Älskar allt!!:-D

Svar: yey! :D
Frozen Eternal

2012-10-25 @ 01:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0